365srapbook2012

Nærlys på hagen – fjernlys på livet

Takk for 2012

Et år er gått. Så lenge skulle hagebloggingen min vare. I november og desember ble det ingen ting. Høsten kom og tok meg, da alle plantene ble borte. Dette året har gitt meg innblikk i hagebloggernes verden. Hagebloggere er utrolig profesjonelle, flinke fotografer, kunnskapsrike, åpne og hyggelige. Takk til alle hagebloggere som lært meg mye og gitt inspirasjon og oppmuntring. Noen blogger er rene oppslagsverk.

Blogging har gitt meg oversikt over planter, kunnskap om såing, groing, utvikling, skader, nye ideer etc. Det kommer ikke på tale å slutte å lese blogger. Min egen blogg forandrer seg kanskje litt. Jeg har lyst til å fortsette å dokumentere hvorhen dette bærer. Godt Nytt År til alle bloggere!

nyttaar

One response to “Takk for 2012

  1. Krepsemor 31. desember 2012, kl. 20:23

    Nydelige amarylliser! Ønsker deg et godt nytt år!

Legg igjen en kommentar

Følg meg

Få nye innlegg levert til din innboks.

